<

Youth cheap jerseys elite & authentic. Full collection of wholesale jerseys China free fast shipping. We beloved wholesale football jerseys for a spirit, but only replica cheap nba jerseys and the vintage cheap jerseys can afford. Then how addicted the wholesale football jerseys to us? There are cheap NFL jerseys sites offer to a pay, the wholesale jerseys cheapest price.

div class="art-content-layout">

Savivaldybės biudžetinė įstaiga. D Poškos g. 29, LT-35149 Panevėžys

Tel. (8 45) 46 01 97

el. p. kregzdutedarzelis@gmail.com

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190413761

herbas

Specialistai rašo

Projektas „Žaidimai moko“

 zaidimai moko

Kiekvienas vaikas yra nepakartojama

kūrybinė laboratorija su nežabota fantazija,

kurios skrydis beribis ir nesuvaldomas.

K. Čiukovskis

 

Nepakankamai išlavintas erdvės ir krypties suvokimas gali kliudyti sėkmingam rašymo ir/ar skaitymo mokymuisi mokykloje. Nelavinama smulkioji motorika stabdo tikslią akies - rankos koordinaciją, kas yra sėkmingo mokymosi mokykloje prielaida. Vizualinio visumos suvokimo sunkumai vaikams trukdo atpažinti neužbaigtus, punktyrinius piešinius, sudėti paveikslėlį iš dalių. Regimojo suvokimo sunkumai daro neigiamą įtaką vaikams skiriant dešinę ir kairę puses, nustatant kūno judėjimo kryptį ir judėjimo kryptį daiktų atžvilgiu. Esant orientavimosi erdvėje ir laike sunkumams, ugdytiniai prastai išskiria esmines detales, sunkiai orientuojasi grupėje/klasėje, popieriaus lape, patiria nesėkmes sudarant objektų eiles pagal dydį ir pan. Dėl apsunkinto erdvinių ir laiko ryšių suvokimo vangiai formuojasi juos nusakančios sąvokos.

Dažnos nesėkmės, psichologinis diskomfortas dėl patiriamų sunkumų, atliekant įvairias vizualinio pažinimo užduotis, silpnina vaikų mokymosi motyvaciją.

Norint išvengti sunkumų reikalinga lavinti regimąjį ir erdvės suvokimą specialiosiomis užduotimis, kurios gali būti integruojamos ir į logopedo bei specialiojo pedagogo užsiėmimus. Siekiant padėti mūsų šaunuoliams kuo efektyviau pasiruošti mokyklai nuo šių metų spalio 1d. iki balandžio 1d. lopšelio-darželio logopedės Vilija Šiukščiuvienė ir Vilma Railaitė drauge su savo 5-6 metų ugdytiniais įsuko Kelmės rajono pedagoginės psichologinės tarnybos organizuojamo prevencinio projekto „Žaidimai moko“ karuselę, kuri įdomių bei žaismingų užduotėlių pagalba padeda ne tik įvairinti ugdymo procesą, formuotis svarbiems ugdytinių įgūdžiams, bet ir žadina geras emocijas, stiprina pedagogių ir ugdytinių sanglaudą.

Praktinių veiklų metu būsimi mokinukai ne tik lavina rankos koordinaciją, lygina daiktus, plečia, tobulina, įtvirtina erdvės ir regimuosius suvokimo vaizdinius (skirti kairę ir dešinę puses; įsisavinti sąvokas: aukštai-žemai, aukštyn-žemyn, ilgas-trumpas-vienodi, pirmyn-atgal, pirmas-paskutinis-vidurinis; susipažinti su geometrinėmis figūromis: skritulys, keturkampis, trikampis ir pan.) piešdami, lankstydami, lipdydami, klijuodami, kirpdami, varstydami, bet ir ugdosi emocinį bei kalbinį intelektą.

Džiugu matyti besišypsančius mažuosius, kai spindinčios akelės išduoda pažinimo poreikį, kurį galime kaskart žadinti ir patenkinti žaisdami, judėdami, kurdami ir kartu tobulėdami. Juk tikslingai žaisdami – mokomės gyventi.

Logopedė Vilija Šiukščiuvienė

 

20171030 171010 120171030 171010 1 20171030 171010 1

 

„Mokomės būti su gamta“

IMG_0245 Mažųjų gamtininkų būrelis pradėjo veikti 2012 m. rugsėjo mėnesį. Būrelį lanko 30 vaikų. 4- 6 metų vaikučiai iš įvairių darželio grupių. Mažųjų gamtos mylėtojų būrelio tikslas - plėsti ir įtvirtinti vaikų gamtosaugines žinias, saugoti ir puoselėti gamtą, stebėti aplinką. Juk nuo požiūrio į gamtą priklauso visų mūsų nuotaika ir sveikata.

Rugsėjo pabaigoje surengėme netradicinę Rudenėlio šventę.

Skaityti daugiau: „Mokomės būti su  gamta“

,,Futboliuko“ projektas

201205081025 Mūsų lopšelyje – darželyje sėkmingai vykdomas ilgalaikės vaikų masinio futbolo vystymo programos ,,Sugrąžinkime vaikus į stadionus“ projektas ,,Futboliukas“. Pagrindinis šio projekto tikslas – naudojant žaidimus ir taikant pedagoginę smagaus futbolo žaidimo koncepciją suteikti vertingos ir praturtinančios žaidimo patirties kartu populiarinant futbolą.

Skaityti daugiau: ,,Futboliuko“ projektas

„Kalba - tai miestas“

 

KALBA TAI MIESTAS, KURIO STATYBAI KIEKVIENAS ŽMOGUS, GYVENDAMAS ŽEMĖJE, ATNEŠA SAVO AKMENĮ

R. V. EMERSONAS

Kalba – tai pagrindinė bendravimo priemonė, todėl jai sutrikus, vaikas netenka galimybės pilnavertiškai bendrauti, o neretai nukenčia ir kitų psichinių procesų raida. Bendrauti su vaiku reikia ir būtina nuo pat ankstyvosios vaikystės. Išmokti taisyklingai kalbėti nėra lengva. Mokomasi girdint aplinkinių kalbą.

Skaityti daugiau: „Kalba - tai miestas“