Pagalbos vaikui specialistai

Logopedė – Loreta Šleikuvienė

Logopedo darbo laikas I-V  8:00-13:54.

Logopedo pietų pertrauką 12:20 – 12:54.

Logopedas konsultuoja tėvelius savo darbo valandomis

 

Spec pedagogė – Vilija Čereškienė

Darbo laikas II  16:00-17:30,  III 8:50 – 10:50, IV 16:00 – 17:00, V 14:45 – 17:00

Spec. pedagogė konsultuoja tėvelius savo darbo valandomis

 

 

Logopedas 

  • Kasdien veda individualias ar pogrupines kalbos logopedines pratybas ir moko vaikus taisyklingai kalbėti;
  • Konsultuoja tėvelius ir auklėtojus įvairiais kalbos ugdymo ir mokymo klausimais;
  • Tvarko reikalingą dokumentaciją;
  • Turtina logopedinį kabinetą metodinėmis ir didaktinėmis priemonėmis.
  • Logopedo informacija tėvams

Spec.pedagogas

Specialiojo pedagogo pagalba teikiama vaikams, turintiems specifinių pažinimo, emocijų, elgesio ir socialinės raidos sutrikimų, kompleksinių sutrikimų ar ribotą intelektą.

Spec. pedagogas:

  • du kartus per savaitę organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas ir lavina vaiko sutrikusias funkcijas;
  • sudaro sąlygas vaikui ugdytis savitu lygiu ir tempu;
  • įvertina vaiką, nustato jo specialiuosius ugdymo(si) poreikius, įgūdžių bei gebėjimų lygį;
  • tvarko reikalingą dokumentaciją;
  • konsultuoja tėvelius ir auklėtojus.

Vaiko gerovės komisija

Renata Stakėnienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, komisijos pirmininkė;

Kristina Šulskytė, logopedė; spec.pedagogė;

Jolanta Vaitkevičienė, auklėtoja metodininkė;

Vaiva Šulcienė, priešmokyklinio ugdymo pedagogė, vyresnioji auklėtoja;

Laima Stasiukaitienė, auklėtoja metodininkė, komisijos sekretorė.

Mokyklos vaiko gerovės komisijos paskirtis

  • Organizuoti ir koordinuoti prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymo(si) poreikių;
  • Atlikti vaikų specialiųjų ugdymo(si) poreikių pirminį įvertinimą
  • Analizuoja vaikų ugdymo(si) poreikius, nustato švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą:
  • Teikia rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, metodų, trukmės pritaikymo, techninės pagalbos ir specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoja ir koordinuoja ugdymo programų pritaikymą;
  • Konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) ir jei reikia siūlo vaiko specialiuosius ugdymo(si) poreikius įvertinti Pedagoginėje-psichologinėje tarnyboje ir kt.